Shaz. (törölt) 2009.07.10. 10:16

Címet nemírok mer már unalmas lenne a sok kifogás... Na azért nincs senkinek videó mert vala mindig elcsesződik.. Nekem a Windows movie maker (ami helyett mi lenne jó,  várom az e-mailokat a blogom megtaláljátok) lajának mikrofon smile-nak meg mittudomén :D de azért próbálkozunk. Én is csinálnék vidit, de nemtudok (WMM), pedigg itt a rune, gtr evolution. meg még sok más...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vft1.blog.hu/api/trackback/id/tr271237918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smileykiller (törölt) · http://smileykiller.blog.hu 2009.07.11. 21:36:18

Nekem Wófensten tech okok miatt sz***-á ment.Szóval Deus Ex(igen,megint egy muzeális darab) köszönt majd be. ELKEZDTEM.Ja meg "nyaraláson" voltam.
süti beállítások módosítása