Bocs!

Shaz. (törölt) 2009.04.01. 16:06

Tom unjátok már hogy állandóan halasztom a videókat, de szerintem nem szeretnétek rosszat igaz? Nos...az okok:

1.)Nem volt kedvem=Erőltetett lett volna=rossz.

2.)Tiszta ideg voltam=megincsak rossz.

Jóhír viszont hogy bővült a játékaim köre tehát több lhetetőségem van. Természetesen a kövi a TM lesz. Lehet hogy hétvégén, ha lessz "időm" és kedvem. Legjobb lenne egyedül megcsinálna család és egyéb hangforrások nélkül :).

Smileykiller update:Sajnos én is így vagyok,a Nosferatut már r****ul unom,szerintem nem is lessz 3. rész a fegyverekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vft1.blog.hu/api/trackback/id/tr651039990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása