Még mindig nézik a blogot....

Smileykiller (törölt) 2009.08.29. 17:27

Hát,erre nem számítottam.Szerintem újra beindítom a harci gépezetet,a Bloodyhand nevű idiótát felébresztem videózásra,és újraélesztem ezt a dolgot.

Ha meg újraindítom,még egy specialítást is be kell raknom...blogszülinap....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vft1.blog.hu/api/trackback/id/tr341346760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shaz. (törölt) 2009.08.31. 09:25:20

sztem mindenki hozzánk megy mer jó sok bejegyzés van-.-

haveeer 2009.08.31. 11:27:31

Ebben van igazság mert megint nincs semmi bejegyzés -.- és sose vagy fent ... Tudom mindjárt itt a suli de mi mégis fent vagyunk -.-
süti beállítások módosítása